wtorek, 6 października 2015

Kurczak z ananasem

Składniki : 

  • 2 podwójne piersi kurczaka
  • 2 puszki ananasa
  • sól
  • bazylia
  • 1 łyżeczka słodkiej papryki
  • olej kokosowy
  • szczypta kurkumy 
Kurczaka kroimy w kosteczkę, olej rozpuszczamy na patelni i smażymy na nim mięsko ok 5 min. 



Puszki otwieramy jedną odcedzamy na sitku a ananasa wysypujemy na deskę, drugą puszkę otwieramy ale tym razem sok ananasowy wlewamy do naszego kurczaka a ananasa jak poprzednio na deskę. W puszkach występują dwa rodzaje ananasów w krążkach i kostkach ja akurat miałam w kostkach ale i tak były zbyt duże i dlatego pokroiłam je jeszcze na mniejsze kawałki, ananasa w krążkach kroimy na dowolną kostkę.

Kurczaka doprawiamy przyprawami i smażymy jeszcze 2 min , później dosypujemy ananasa i już na małym ogniu dusimy wszystko razem. 
Nasza pyszna egzotyczna potrawka jest gotowa ! Ja podałam ją z frytkami z batatów oraz ryżem :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz