niedziela, 24 stycznia 2016

Zakręcona na soki

Ostatnio u mnie w kuchni pojawiło się nowe urządzenie a mianowicie sokowirówka, nie będę opisywała marki itp, ponieważ wszyscy chyba wiemy że najlepsze sokowirówki to wolnoobrotowe, niestety duża część nas w niej jestem również ja nie możemy sobie pozwolić na tak duży koszt, dlatego ja zadowoliłam się super zwykłą prostą sokowirówką - soki są równie pyszne . :)

Soki owocowe typu jabłko są super ale żeby sok był pełnowartościowy a żeby nie zawierał samego cukru ( w owocach też jest cukier ) dodajemy parę warzyw które  w połączeniu z kolorowymi owocami dają nam wyśmienite efekty.


Sok I 
6 marchewek 
4 jabłka 
1 pomarańcza

Sok II 

 jeden cały ogórek szklarniowy
dwie pomarańcze
5 jabłek 

Sok III
2 buraki 
3 pomarańcze
1 pietruszka
3 jabłka 
pół limonki wyciśniętej przez nas 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz